torsdag 19 februari 2009

Suck, stånk och stön!

SUCK vad ledsen jag blir på denna SNÖ!!
Kan det aldrig ge sig nån jävla gång?
Räcker det inte med allt vi redan har fått? Tydligen inte.. och inte blir det då varmare ute heller.. och katterna snör jag snart in i frysen eller nått, stackars hon som bor under. Dom lever om och busar så jag vet snart inte vad jag gör!

Nej, nu ska vi försöka vara lite positiva här.. :)
Var flitig igår och städade så nu gör det inget om ni får för er att titta förbi! ;)
Nu idag har jag inte haft nått alls att göra. Har laddat en tvättmaskin för att försöka få tvättkorgen lite lättare.. inget annat! Skönt :) men tråkigt.. Det är inte så kul att vara hemma själv hela dagarna men, snart blir det ju ändring på det. R har sin sista dag på jobbet imoron sen är han arbetslös. Både för och nackdelar finns ju såklart! :/ .. men nu kommer han snart hem! :D

Simma lugnt! :)

/a

1 kommentar: