torsdag 25 juni 2009

25 juni 2009

Ja, vad händer idag då? .. ingen som vet, ingen som vet! :)
Har i alla fall vart till BM nu på förmiddagen och bebben växer och det låter bra i lilla maggen så det känns bara bra! :)
Imorgon är det den beräknade dagen men som det känns nu så kommer jag gå över.. men rätt som det är så kanske allt vänder.. den som lever får se! :)
Nu är då värmen och solen äntligen här också men det känns samtidigt lite jobbigt, SJUKT varmt!
Men man ska inte klaga, det är ju såhär man vill ha sommaren! :)
Shortsen däremot är ju en aningen små i midjan och jag har inte köpt några nya, magen är ju så liten ändå så jag kan ha det mesta av mina egna kläder och det är jag nöjd över.. ;)
Inte en bristning, känns skönt! :)
Nej nu ska jag kila ner på arb.för medlingen och lämna in några papper så man får sig lite pengar! :)


Simma lugnt! :)
/a

2 kommentarer:

  1. Ett tips ;) skura alla fönster, ut och gå i uppförsbackar... gå gå gå!!! ät ren ananas! jag har provat allt.. vet inte om det funkade men innom 2 dagar fick jag flickorna! jajust ja... damsuga och skura.. dom rörelserna är tydligen bra!!! lycka till då det händer! vi tänker på er =) kramar// snart *faster ramona*

    SvaraRadera
  2. Hej i stugan!

    Jag söker på frisyrer... men dessa har jag hittat på "frilla.nu" eller så var det frilla.com! Kika där... finns massor =) Allt bra med er och lilla Vincent? Kramar!

    SvaraRadera