lördag 12 december 2009

Den satt som en smäck! ;)


Gårdagen var riktigt trevlig! :)
Middag med våran alldeles egna favorit Pörnill + Idol och en jäkla massa skratt! ;)
En riktigt lyckad kväll! Och som pricken över i:et, ERIK VANN IDOL!!!! :D
Jag känner mig lika kär som en liten fjortis vilket jag mår erkänna känns rätt pinsamt! ;P
Men Angelica Öhman ska minnsan köpa hans skiva och digga varje dag! :)

Vincent sov som en liten ängel inatt! :)
Länge sedan han sov såhär bra! Somnade i bilen då vi skjutsade hem Pernilla men vaknade då jag skulle lyfta över honom till vagnen men han somnade om :)
Han sov från 2 - 06.50, vaknade, åt, somnade och vaknade igen vid 11 och nu sover han! :)
Borde nog gå och väcka mina sjusovare snart! :)
Jag har nog vällingen att tacka för att han sov så bra!
Vi gjorde en hel flaska och tro det eller ej, han slukade allt utan en minsta lilla grimas! Duktiga killen! :)
Tror min egen mjölk håller på att tacka för sig och att det är därför han inte blir mätt på nätterna för jag testade pumpa ur igårkväll och det såg ut som grått vattublask! :S
Inte konstigt han är vaken på nätterna! Lillen! :)

Får se vad som händer ikväll! Blir troligtvis en sväng förbi Bygdsiljum till Linnéa och Nicke, se hur dom lever och mår! :) Sen drar vi nog med oss Pernilla också, vi skulle hitta på nått lät det som så! :)

Tyvärr inga bilder, kameran är utan ström och jag har inte orkat ladda!

Ska nog sätta i laddaren nu och sen väcka mina små män! :)

Simma lugnt! :)
/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar