tisdag 15 december 2009

Klippt och skuret..

Igår var Erika & Magnus förbi!
Vi såg en film och Erika var snäll och färgade mitt hår! :)
Jag ser dock ingen större skillnad mer än att det är en jämnare brun färg och lite ljusare slingor.. menmen!
Det var tänkt att gubben skulle färga men då Erika erbjöd sig så tog jag det istället, nog för att jag tror Raoul hade klarat det lika bra! Är ju trots allt inte så svårt! :)
Han får väl äran nästa gång! ;)
Jag började även tjata på mitt SJUKT nötta hår så hon erbjöd sig att klippa mig också så hon kom förbi och gjorde det idag! :)

Blev väldigt bra faktiskt.. inte illa pinkat för en amatör! ;)
Billigt också! :)

Imorse var det dags för andra omgången vaccin för Vincent + en liten koll..
Det dom gör då dom är 5½ månad!
Stackars liten vad han skriker då dom sticks, men det förstår jag ju!
Dom sticker ju inte precis försiktigt, mer att dom hugger in sprutorna! :/
Vägde och mätte honom också! :)

8650g och 68 lång.. det tar sig! :)


Ikväll blir det nog att vara med Erika igen, blir nog trevligt! :)

Ska passa på att tacka henne för en jättetrevlig dag i alla fall!
Var SJUKT länge sen vi umgicks bara hon och jag tyvärr, så det var extra roligt! :)
Tack så mycket! :)




Numera är gåstolen skrutts bästa vän! :)
Han tar sig precis dit han vill nu så det är bara se upp!
Akta fötterna! ;)


Sjukt duktig på att sitta själv utan stöd också! :)
SÖTNOS!


Simma lugnt! :)
/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar