fredag 5 februari 2010

Äntligen helg

Kanske låter lite underligt att jag som går hemma hela dagarna ändå ser fram emot helgen?
Helgen är det bästa och det bästa med helgen är att gubben i huset är ledig och får vara hemma! :)
Den här helgen kommer Sara Lövgren till oss och det känns jättekul! :D .. var för länge sedan nu!
Sen fyller min mormor 70 så vi ska dit ikväll/eftermiddag och gratta henne! :)
Och imorgon blir det förhoppningsvis en tur till stan.. :)
Måste köpa lite bodysar åt Vincent + badbrallor så det blir nog en sväng förbi Lindex.. dom har så fina barnkläder! :)

Den här natten har varit betydligt mycket bättre än dom förra 4-5.. :)
Vincent somnade kring 10 och sov fram till 5 då han vaknade för att äta, tror jag i alla fall! ;)
Han somnade då i alla fall inte om innan han fick, men sen sov vi till pappa Raoul ringde och väckte oss på sitt fika kvart i 9.. så nu ska jag inte klaga! :)

___________________________________________________
Tanken på att det snart har gått 10 månader känns helt ofattbar!
Du har snart varit ifrån oss i ett helt år Erik!
Jag vet inte varför men jag har börjat tänka allt mer och mer på dig..
Kanske är det för att det börjar kännas för länge sedan nu, för länge sedan man sågs?!
Man börjar inse det man inte vill, att det verkligen är såhär det kommer att vara..
Jag gråter fortfarande ibland..
Varför just du?
Varför?



__________________________________________________________
Simma lugnt! :)
/a

1 kommentar:

  1. Känner precis likadant gällande Erik, det är så sinnessjukt att det snart är ett år. Brukar gå förbi graven och jag inser det knappt då - hur mycket jag än läser namnet om och om igen...
    Vi var dit på nyår och önskade han ett gott år, det kändes bra samtidigt som det kändes en aning meningslöst... Jag, jaa, vet knappt vad jag ska säga... hela grejen är bara så sjuk

    SvaraRadera