tisdag 2 februari 2010

Fyfy! ^^

Jag börjar verkligen känna att jag måste bli bättre på att skriva här! Fy på mig!
.. nog för att det aldrig är intressant men.. det är ju mest bara för en rolig sak! :)

Idag steg jag och Vincent upp (smäll på rumpan!) lite väl sent!
Hoppas han är duktig ikväll ändå! :)
Nu blir det lunch, makisar och meatballs, sen städa för att sedan fara på familjecentralens sjung/gung-grupp!

Älskling var snäll och lät mig ha bilen så vi skulle slippa gå.. är ju inte så roligt väder! :/
Men det blir roligt för Vincent att träffa andra barn i en hel halvtimme! ;P
Sen ska jag på apoteket och kanske en liten sväng förbi pappa som är ledig.. :)

På torsdag börjar babysimet, ska på informationsträff om det ikväll! :)
Jag ser fram emot det, tror de kan bli roligt! :)
Och på tal om det, någon som vet vart man kan köpa "badbyxor", så man inte behöver köpa engångs varje vecka?

Nepp, få tummen ur arslet nu Angelica!
- Ja, jag ska försöka!

En sak till, jag har fått en sen julklapp av Raoul, en ny barnvagn! :D
En Emmaljunga scooter 2.0, så nu kan både jag och Vincent glänsa på byn! ;)

Simma lugnt! :)
/a

2 kommentarer:

  1. Jag köpte ett par till Agnes på KappAhl! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Angelica! Vad kul med babysim. Hörde du skulle gå med Ramona. Mysigt värre kommer det säkert bli. Jag tror vi har badbyxor på Lindex. Jag kan kika imorgon när jag är på jobbet. :)

    Raoul är allt bra snäll. <3 Kram på er!

    SvaraRadera