söndag 2 augusti 2009

Bombnedslag..

Då sitter man hos mamma och pappa idag igen, Raoul är eller har i alla fall varit i Laxbacken och skruvat i bilen.. :) Jag borde egentligen vara hemma och städa undan men det känns så tråkigt att sitta hemma i lägenheten och inte ha någon att prata med då Vincent sover.. De är då han sover man har tid att plocka undan fast folk säger att man ska sova då bäbisen sover.. men blir det så för min del?
Nej :)
Folk som har småbarn har väl ett sju helvete hemma och det ser ut som bombnedslag, men det är inte kul att ha det så.. :(
Men städar man idag så ser det likadant ut imorgon dessävrre.. går fort att dra fram men desto längre att få undan! :/
Kusin Margitha hörde av sig idag också, dom ville komma och titta på lilleman! :)
Jag sa som det var att det inte känns kul att ta hem någon när det ser ut som de gör, men dom ska få komma förbi någon annan dag i veckan! :)

Som vanligt när jag har tänkt lägga upp lite bilder så har jag inte kameran i närheten så det blir inga idag heller! :/ Jag måste hitta laddaren till min egen kamera så jag får ta egna bilder så jag och Raoul slipper dela! :) Förstår inte vart den har tagit vägen.. Den försvann i flytten och frågan är ju vad en ny går på och om man ens kommer ha råd i dagsläget!

Linnéa ska komma förbi imorgon, äntligen! :)
Ska bli roligt att träffa henne igen, det var inte igår.. Blir att prata av sig om lite allt möjligt då! :)
Sen så har ju Magnus kommit hem från Värmland nu så nu hoppas jag att vi drar grillning eller nått vi kompisar igen! :) Är som trevligt! :)
Vi gjorde ju det i Onsdags hos Martin medans Sara fortfarande var kvar här! :) Hoppas hon kommer förbi om 2 veckor som hon sa.. man träffar henne på tok för sällan! :/ och nu har hon dessutom flyttat ännu längre bort.. åt fel håll dessutom för det blev inte närmare för oss att komma och hälsa på henne, men vi måste göra det snart i alla fall! :)

Bilder kommer nästa gång! :)
Nu blir det mat sen ska jag hem och se till att vi hjälps åt att städa lite! :)


/a

2 kommentarer:

  1. Förstår vad du menar... jag röjer undan varje dag!!! Städa blir som meningen m livet den dagen man har flera barn... phuuu, inte kul! Men skit i vad folk tycker... stressa inte upp dig som jag gör, jag kan bli galen av all oreda från magnus, barnen och mina 2 hundar och katterna! Kajsa (katten) drar dessutom in en massa fåglar, råttor o annat till kattungen så moppen slits och används dagligen =(

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. förstår vad du menar... samma sak här! och jag håller på att bli galen av all oreda o skit jag röjer undan varje dag! magnus får ut det mästa av skiten jag kastar ur mig... djuren drar in en massa smuts och jag håller på att bli skogstokig! känns som om moppen och jag är bästisar för tillfället!!!

    ha det bra!

    SvaraRadera