torsdag 27 augusti 2009

2 månader!

Ja, idag blir våran älskade Vincent 2 månader! :D
Helt sjukt att det har gått fort, han föddes ju igår?!
Ska det gå såhär fort så flyttar han ju hemifrån snart.. men, det hoppas jag dröjer.. man får ta vara på tiden då dom är små! :D Älskade lillskrutt! :)

..och nu är det snart helg igen, inte för att jag känner någon större skillnad egentligen, mer än att Rullebull är hemma! :)
Har så sjukt tråkigt på dagarna nu sen han började jobba igen! :/
Idag blev det en tripp med pappa (morfar) till Lövånger för att köpa bröd! :)
Helt sjukt att man får det såååå mycket billigare där än i affären!! ;)
Åk dit om ni är brödlösa! ^^
Sen blev det en sväng på varuhuset men det blev inget speciellt, kattmat och solskydd till bilen där lilleman sitter.. Disneys Bilar! ;) Den rosa med Snövit, Askungen och Törnrosa dög inte tyckte Raoul.. han skäms för den! Så nu borde han vara nöjd! :)


Hoppas på att det blir stan imorgon, köpa maaat! Vi är som helt utan! :P
Se om Martin följer också.. bara hoppas att vi hunnit få pengar! :)
Sen hoppas jag på att det blir nått annat roligt i helgen! Den som lever får se! :)


Simma lugnt! :)
/a

1 kommentar:

  1. Två hela månader! Jag håller med dig. Tiden springer iväg. Dags för mig att åka uppåt snart så jag får träffa lille söt. Ge honom en stor grattiskram från faster. Sköt om er! Kram kram!

    SvaraRadera