lördag 8 augusti 2009

Dittan och dattan..

Hemma hos mor och far igen, har ätit grillat och Margithas supergoda cupcakes! ;)
Passar på att snöra in ett snabbt inlägg innan jag pallrar mig hemmåt! :)
Har nyss varit på affären också, köpt amningsinlägg.. igen! :/
Så fruktansvärt jobbigt att jag ska hå så galet mycket mjölk att det sprutar och Vincent var och varannan gång sväljer så han håller på hosta ihjäl sig.. :/ men.. samtidigt ska man väl vara nöjd att man har mat åt han i alla fall, finns ju dom som inte har och måste köpa ersättning.. dessa stackare lider jag med för det kan verkligen inte bli billigt! :/

Ramona och Erika var förbi i.. tja minns faktiskt inte vilken dag, haha! .. men det var roligt i alla fall :) .. dock hade jag inte hunnit städa, PINSAMT! :/
Dom dog i alla fall inte men.. :) Vilja, Klara och Sanna var med också så lilleman fick träffa några kusiner! :)

I torsdags var vi och grillade pinnbröd med Johanna, var även tänkt att vi skulle spela kubb men det kopplade vi bort totalt.. får ta det en annan kväll! :)

Här kommer några bilder på världens finaste bebis! <3










Simma lugnt! :)
/a

1 kommentar:

  1. sötnöten våran ;) han är ju så go o glad! härlig familj ni är!!!

    SvaraRadera