onsdag 2 september 2009

Älskade lilla ängel! :)

Vi har världens snällaste lillkille, helt underbar! :)
Han låter mig sova på nätterna nu också, eller 2 nätter i rad i alla fall, jag klagar inte! :)
I går vaknade han 06.08 och hade då sovit i sin egen säng sen kl 21!
Igår la vi han 21 och han väckte mig 06.25! Helt galet! Men jag är nöjd! :) Duktig liten kille! :) Enda nackdelen är faktiskt att brösten är så sjukt jävla ömma då han väl vaknar att det bara sprutar! Haha! ;)
Man måste nog säga att han börjat få in dyngsrytmen, han är trött och vill sova kring 20.30, 21.00 så.. :)
Nu har vi även börjat lägga honom i sin säng vilket funkar otroligt bra! :)

Bara för att jag skrivit om min glädje och vårt sovande änglabarn nu så blir det väl kaos inatt, men det tror jag inte för kaos har vi inte haft på över en månad, inga skrik eller nånting! :)

Måste säga grattis till Vincents faster Andrietta också som fyllde år igår! Grattisgrattis! :D

Nej nu måste jag packa ner skrutt i vagnen och börja röra mig hemmåt, men först byta hans bajsblöja! ;P


Simma lugnt! :)
/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar