torsdag 3 september 2009

P-pillra..

Igår blev Raoul Vincents pappa på papper! :)
Faderskapet blev av, bättre sent än aldrig!
Tänkte även väga och mäta honom men det får jag gå och göra på måndag..
Det var Öppen Förskola igår och en läkarkoll på en 3åring så det drog ut väldigt på tiden och Raoul kunde ju inte vara borta hur länge som helst från jobbet heller så..

Sen idag var jag på efterkontroll hos BM och pratade lite med henne.. allt var bara bra i alla fall! :)
Och nu blir det till att börja p-pillra, inga syskon åt Vincent än på ett tag! ;)

Ja, igår var vi och tittade på Eriks bil.. kändes väldigt tungt men jag ville ändå följa med och titta.. Allt såg tusen gånger värre ut än vad jag trodde från början.. Hela bilen som han slet med, är bara skrot! Men.. jag önskar att han hade fått klara sig och stanna här med oss ett bra tag till! Saknar honom så galet mycket, inget kommer att bli som det en gång varit, aldrig! :'(

-------------------------------------

Några små bilder på lilleman! :)








Livet vore inte detsamma utan honom!
Mamma och pappa älskar dig Vincent! :)
Simma lugnt! :)
/a

2 kommentarer:

  1. Fint skrivet till Erik, förstår att ni saknar =/ Fina bilder på eran glada lilla kille ;)
    Ta hand om er!!! *kram*

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för gratulationen. :) Imorgon är det Rulles tur att fira. Hipp hipp!

    Vilka underbart söta bilder på lille gókillen. Han verkar vara så charmig och glad mest hela tiden. Längtar så tills jag får träffa honom igen. :D

    Sköt om er! Kram kram!

    SvaraRadera