måndag 7 september 2009

Mammasamtal

Idag har jag hunnit med mamma-samtal med Ing-Mari och det gick bra i alla fall..
Ingen depression för mig inte! :)
Vägde och mätade när jag lix var där också, 6245 gram, 61 cm lång och 40,5 i huvudomfång..
Han växer så det knakar! :D
Han är ju ingen bebis längre! Men det är bara bra att han växer! :)
En decimeter på 2 månader, han var ju 51 när han föddes! :)
Oj så liten han måste ha varit, han kommer att vara som en jätte då Ramona fått sin, ojoj! :D

Nu är jag hos Vincents "moster" Sara.. ;)
Hon håller på byta blöja på honom nu, behöver som inte göra nånting då hon är i farten.. hon tar som över min mammaroll för en stund.. haha! :)
Ska vara här en liten stund till, sen ska jag och Vincent bege oss på familjeträffen för första gången och sen hem till lägenheten och vänta på Raoul! :)
Han fyllde för övrigt 21 i lördags! Grattis älskling! :)

Nu ska jag kuta på toa medans lillen nöjer sig med att dra Sara i håret och jollra! :)

Simma lugnt! :)
/a

2 kommentarer:

  1. SV; eller hur ;P haha! Lillpaltisen.
    Vincent är sjukt söt också tjejen :O Helt galet! Tycker han är så himla lik dig :O ;P

    SvaraRadera
  2. Bra att du får andas ut en stund. :) Låter som att ni har det supermysigt mest hela tiden. Lite avis blir ja allt. ;)

    Sköt om er och pussa Vinne från faster. Kram kram!

    SvaraRadera