söndag 27 september 2009

3 månader

Ja, idag är lilleman 3 månader! Shit att tiden bara springer iväg men och andra sidan känns det som att han alltid varit med oss! :)
Men 3 månader, 3 månader till och han är ett halvår! Oboy!
Min mamma fyller år idag också så grattis till henne! :)

Vincent har fått sin första vaccination nu också och det är nog det värsta jag vart med om hittills, gjrde nog ännu mer ont i mig att se han ligga där med sprutorna i sina små (men feta! :D) lår! Han skrek för allt han vart värd, stackarn var ju alldeles röd hela han innan dom äntligen var färdiga! Stackars mammas lilla guldklimp! :(
Växer gör han också, 63 cm och 6690g! :)

VI har även invigt hoppgungan, han är nog förvisso på tok för liten för den rekomenderade åldern för en, jag vet inte när man säger att man kan sätta dom i en sån men han älskar det i alla fall! :)
Gladare palt får man nog leta länge innan man hittar! :)

Nej, vi måste försöka fixa till vårt internet så att man kan sitta hemma i lägenheten nån gång och inte alltid hos mamma och pappa! ;)
.. och just det, tack för i fredags tjejer! Får göras om snart! :D
.. och nu ska jag kila vidare! :)

Simma lugnt! :)
/a

1 kommentar:

  1. Ja första sprutan är inte skoj... men man vänjer sig med tiden, det är ju bra! Feta lår? Haha... det var skoj skrivet, har hört att han är rund o goe ;) Finpöjken! Ha det bra. *kramar*

    SvaraRadera