tisdag 16 mars 2010

FITTA!!

..får man säga så?!
Ja idag tycker jag att man får det..
Min älskade trotjänare har nu totalt sagt upp sig efter 2 år av vårdslös behandling!
MOBILJÄVEL!!
Jag hoppas ju vid min GUD att jag på nått sätt får ha kvar alla inspelningar, videos och bilder!!
Har mycket på lilleman sen han föddes, bilder då han bara är en timme gammal, filmer från då han var drygt 5 timmar, hans första joddlande och sånt inspelat.. och jag har till och med röstinspelningar där Erik är med..
Hur jävla kul känns det om allt bara ska försvinna!!??
Jag är förbannad nanting och känner att jag kastar sönder den RIKTIGT ordenligt snart!!!!!
Nej en ny trotjänare önskas och jag har hittat den som ska bli min inom en snar framtid, bestämmer jag!

Från Sony Ericsson till Samsung, hur ska det gå?


Den är liten, den är söt och fram för allt så finns den i rosa! :)

Simma lugnt! :)
/a

2 kommentarer:

  1. Tjohej
    Hmmm
    Hur ska man nu komma i kontakt med dig...

    Först av allt.
    Bärselen.
    Måste tigga tillbaka den så jag har den till nästa fredag. Vi ska på IKEA och jag ids inte dra med mig nån vagn. Tar bara plats så det blir alldelens för lite shoppat ;)

    Sen...
    Känner du att du kan leva med en begad mobil så har jag min k750i över till billig peng. Ligger bara i köksfönstret och skräpar sedan jag bytte.

    Ha det
    //
    Kusin vitamin

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får igång mobiln igen! Vore ju riktigt surt om allt går förlorat som du säger. Håller tummarna :)

    SvaraRadera