tisdag 30 mars 2010

:)

Solen skiner igen och det har äntligen slutat snöa! :)
Hoppas VERKLIGEN att det kan ge sig nu.. tror att jag inte är ensam som är dödligt less..
Nu vill jag ha sommar, glass, jordgubbar, bad och en liten nakenfis i solen på sin 1års-dag! :)
Tänka sig.. om 3 månader fyller Vincent 1 år.. ett HELT år har gått sedan han kom till oss.. helt galet att tiden går fort.. :)
Bara se glad ut och haka på! ;)

Sista babysimmet har varit nu ockspå vilket jag tycker känns en aning tråkigt..
Nu lär man väl aldrig ta sig iväg för att fortsätta med vattenvanan.. måste försöka i alla fall! :)
Vad ska man hitta på idag då.. frågan är ju?
Funderar på att ta lilleman och bege mig på sjung&gung nere på familjecentralen så han får träffa några andra småttingar.. var jättelänge sedan vi var där nu! :)
Aja, den som lever får se.. :)

...och just det!
Måste bara berätta att denna goding är numera min och ligger här på köksbordet! ;D



Samsung Jét S8000 - lovely :)

Simma lugnt! :)
/a

1 kommentar: