måndag 30 november 2009

Fyfan!

Nu har helgen kommit och gått och jag är fortfarande sjuk.. börjar bli bättre men känner mig inte allt för kry än.. :/
Hoppas det blir bättre snart! :)
Sara har i alla fall varit här i helgen och det var roligt! :)
Synd bara att lördagen inte blev som tänkt men vi får ta det nån annan helg! :)

Sen så vet jag inte riktigt hur allt ligger till längre!
Jag känner mig arg, ledsen och besviken på mina såkallade vänner..
Nu vet man ju vad ni sitter och snackar om tillsammans, känns jävligt bra plus att ni verkar ha det så jävla bra utan mig!
Speciellt nu sen vi fick lillen!
Det är så sjukt jävla dålig stil!
Så dåligt att jag inte ens orkar bry mig om de!
Som sagt.. ni kan fortsätta som ni gör utan mig, gärna för mig!
Klarar mig fan lika bra på egen hand!
Ni kan ju vara "alla" brudar, gadda ihop er ni 4 ni!
Jag skiter i vilket och ni skiter i mig!
Tack och hej säger jag bara!
Nu ska jag sluta bry mig om er precis som ni slutat bry er om mig, då har vi nått gemensamt!
Fyfan!
Nu vet man vilka som är ens riktiga vänner i alla fall, som fortfarande kan höra av sig och vilja hitta på något UTAN jävla alkohol jämt, som kan förstå att jag inte bara kan lämna bort lillskrutt utan mat till sin pappa för att fara ut och supa!
Sup tills ni stupar, jag klarar mig!
Nu är jag less!

Hoppas ni som fortfarande finns där känner vilka ni är, Sara.N, Sara.L, Erika.F och Pernilla.I! Jag vet att ni finns i alla fall! <3

Simma lugnt!
/a

8 kommentarer:

  1. Vi skulle ju faktiskt kunna hitta på nåt nån dag också! Fara på familjecentralen eller nåt, Agnes tycker det är sååå spännande med andra bebbar! ;P

    SvaraRadera
  2. Men lillgumman! Vilket trist inlägg... tråkit att läsa. Blir väl lätt så då man är lite yngre och skaffar barn bland dom första i "brud" högen.... Krävs ju för många kvinnor, att måsta få ett barn innan man blir riktigt vuxen. Känner igen mig i det du skriver, hade eller har en av mina närmaste vänner som skaffade barn fem år före mig... blev väl lätt så att vi forsatte att festa, svina och leva för stunden. Blev bjuden på flickans dop, men jag sket idet, grattade varken dottern då hon föddes eller fyllde år. Förstog inte själv att jag sårat henne, eller hur det är att bli mamma förns den dagen jag blev det själv.. vilket ansvar man har, och vilka känslor man har för barnet,. Dina vänner menar säkert inget illa, utan saknar nog dig bara.. och kanske har svårt att förstå varför du inte kan vara med. Det är väl det som är nackdelen m att få barn... alla vänner blir lidandes, jag har haft måååånga "party" vänner... dock bara ett fåtal kvar idag, men det är ju mina "riktiga" vänner. Du får väl ta en kväll m brudarna, och prata! Hoppas att det löser sig. Alla goa kramar till dig// knassvägerskan!

    SvaraRadera
  3. Angelica, nu fattar ja inte?! Vad äre vi har gjort? :/ Vi har ju hört av oss, och som ja skrev till er båda, iaf jag och ni har inte hörts av på hur länge som helst, har ju inget med barnet att göra! Och vi bryr oss ju visst, halloween hade vi middag och sådär, du hade kunnat komma och ta me lillen?! Vi har ju försökt angelica, men ni kan ju aldrig höra av er tillbaka och fråga ifall att vi vill hitta på ngt.. Och att vi skulle snacka ngt om dig?! Det är ju absolut inte sant, vad har du då fått för dig?! :S vi tycker om dig exakt lika mycket som förut, tro inget annat!

    SvaraRadera
  4. Vettdu.. va jag tycker! Ta en kväll m brudarna ;) Är lite tröttsamt innan man tagit sig iväg, men då man väl gjort det så har man skitaskoj! =) Gör det, så ska du se att det blir bra... Tänkte oxå höra om vi skulle ta grabbarna nån dag innan jul och åka till umeå o julhandla lite, och fika? Skulle lätt vara skoj.... Kram!

    SvaraRadera
  5. Anelica, jag kommer alltid finnas där för er! även om jag inte är så bra på att visa det men jag bryr mig sjukt mycket om er! Å Lill Söt Vincent så klart :P

    Ni är guldvärd! och dom som int kan se det är inte några riktiga vänner, vänner finns där för varann och ställer upp för varann vad det än gäller. Man sviker inte en vän.

    SvaraRadera
  6. Förstår precis vad du menar! Sådär är det med i stort sett ALLA mina "kompisar", har ett par som verkligen bryr sig och hör av sig osv, som mer än gärna vill att Leon ska följa med på saker. De andra tyckte mest att det var kul då han var liten men då han blivit äldre (och mer energikrävande) så stack dom.

    jag har helt ärligt inte orkat bry mig, det är inte lönt att springa efter dem (p.ga det man hade förut), för dom gör bara om det.

    PUSSBA! Och så fort du är frisk måste vi hänga!

    SvaraRadera
  7. Tjohej
    Livet suger ibland....
    Inte kul men sant :(

    Synd att ni var sjuka och inte kunde följa med morfars på glöggen i söndags.
    Tur att det kommer fler år ;)

    Kram
    *kusin vitamin*

    SvaraRadera
  8. Gumman. :/
    Klart att jag alltid ställer upp.
    Gör absolut ingenting att lillen är med när vi ses, är ju bara ett plus i kanten. :)
    tyvärr så har det ju alltid kommit nått emellan då vi bestämt och träffas men i veckan då jäklar! :)

    Finns alltid här för er gumman, bara att ringa. Dag som natt. <3

    SvaraRadera