torsdag 12 november 2009

Surt, salt och bittert!

Ja och som vanligt är jag dålig på uppdatera, beror möjligtvis på vårt (?) världelösa internet som går übersegt och som kopplar ner sig hela tiden!
Lilleman har i alla fall skaffat sig sin första tand, den andra syns på och han har hunnit bli 4 stora månader! :)
4 och en halv om jag ska vara exakt! :)
Han väger över 8 kg nu också kan jag lova.. om man skulle pallra sig iväg på familjecentralen och väga/mäta!

Alltid lika roligt men får vänta 2 veckor tror jag tills han är 5 månader! :)

Idag har jag suttit och försökt knåta ihop vad jag ska köpa åt vem i julklapp och jag tror jag har någorlunda hum i år, annars brukar det bli att åka till stan med broren i ilfart 3 dagar innan själva julafton, men så ska det inte bli i år.. det ska jag se till! ;)
Längtar som en besatt tills man får börja pynta och så! Kanske är min lilla julkänsla som fått mig att försöka hålla ordning här hemma men vi får väl se hur länge det varar! Så länge snön ligger kvar, så länge lär jag väl ha kvar min julkänsla och även städil, hoppas jag! ;)

.. sen vet jag inte vad som händer med mig?
Helt ärligt så känner jag inte igen mig själv längre, vet inte varför jag är såhär!
Jag känner mig arg, sur och förbannad nästan ständigt vilket få gå ut över min stackars älskade älskling som jag lider med och tycker så jävla synd om för han har verkligen inte gjort eller sagt något för att få mig att brinna av totalt! Varför är det jag som ska vara så jävla bitter och sur hela tiden? Det stämmer nog att jag är de.. har fått höra det rätt mycket förr men det är inte kul och nu börjar det visa sig att det verkligen stämmer också!
Jag förstår inte hur älskling står ut med mig över huvud taget, men frågan är väl hur länge han verkligen gör det! Jag är så sjukt less på att få honom att känna sig dum hela tiden för det är han verkligen inte, det är han som försöker hålla mig på humör men det går ändå inte! Fyfan för mig!
Jag vill skratta och vara glad som förr men jag vet inte vad som hänt och varför!
Snälla få tillbaka mitt gamla jag!
Jag älskar dig Raoul!! Du och Vincent är mitt allt!! PUSS PÅ ER!!

Nu ska jag se klart mammas pojkar och sen se vad Glee är och om det går se, och hoppas att Vinne vill gosa lite! :)


Simma lugnt! :)
/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar