torsdag 19 november 2009

Vaccinerad!

Ja, nu har även jag fått dendär hemska sprutan i armen!
Den kändes ju, nästan så jag tycker den gjorde ont.. men jag är ju så blödig!
Jag hatar sprutor!
Det är kul att sticka dom i andra men inte att få dom i sin egen arm!
Är kanske lite sadistisk? ;) (Vet inte hur det stavas men! :P)
Raoul ska ta den nästa vecka så vi båda har gjort det.. blir att vänta där med honom då bara för att han ska ha sällskap men jag längtar ju inte! Tycker jag har suttit där nog så länge, men! :)

Snart helg igen också.. vet inte vad som kommer hända men den som lever får se! :)
..och snart har vi nog en bebis som kryper! Haha, han har börjat resa sig upp på alla 4 nu.. han är så duktig så, lilleman! :) PUSS!

Nej nu ska jag se om det är nått vettigt på TV, lär bli vaket rätt länge nu när Vinne så snällt har ställt om dygnet och inte behagar somna ordentligt innan 02-03.. och jag som är svintrött nu.. men det blir väl att snöra igång en film eller nått sen.. jag vill sova!

Simma lugnt! :)
/a

1 kommentar:

  1. Hallå där!
    Jobbar för fullt men planerar att komma, efter allhelgona som jag tidigare sa. Och nu har ju den helgen varit, så det är väl bäst att pallra sig till Robertsfors. Frågan är ju när- men efter den 27:e är det ganska så lungt för min del. Går av min heltid då och har sagt att jag ska vara ledig i december :) Så det vore väl tusan som jag inte kunde ta mig för och komma förbi någon gång i december! Men jag hör av mig! Sköt om dig och resten av familjen! Kramar

    SvaraRadera