måndag 23 november 2009

Plurr...

Kattunge nummer 2 i plurret! Måste börja komma ihåg att stänga toalocket! :P
Snart har hela kullen känt på hur det är att sitta i en toastol, bara hälften kvar! Haha..

Helgen har bara varit lugn.. Hade feber i fredags efter sprutan men jag och Alexander tog ändå en sväng förbi mormor och morfar!
Dom blir så glada när man kommer så det är bara roligt! :)
Sen i lördags var vi en sväng förbi Laxbacken och satt där en stund och sen for vi förbi Reggan där vi blev fast ett ganska långt tag.. men det är bara roligt! :)
Fick Vincent busa lite med Manne och vi fick äntligen gjort bilden som ska vara i tidningen! Bättre sent än aldrig brukar man väl säga men det här är ju bara pinsamt!
Men, nu är det gjort i alla fall och bilden ser inte klok ut, men den kommer nog nu till veckan i alla fall! ;)

Lilleman sover fortfarande och jag borde egentligen ta och väcka honom men det är som lugnt då han sover! :) enda negativa är att han verkligen ställer om dygnet!
Inatt hade vi en mindre rolig natt..
Raoul hade ställt om dygnet så han kunde aldrig sova, tror han fick 2 timmar max..
Jag fick lite mer, men för lite ändå, trotts det är jag hur pigg som helst nu och ska städa klart då gubbas har åkt tillbaka på jobbet!
Då blir han glad sen! :)
Och då är vi alla glada! :D

Tänkte lägga ut några bilder men det får jag göra sen för kameran är i bilen och Raoul har den, nog för att han snart är hemma men..... jag är lat! :D
Kommer kanske imorgon! :)

Nej nu ska jag nog kila och se om jag kan väcka lillskrutt! :)
Se hur han mår idag, han var hostig och rätt snuvig igårkväll/natt men får hoppas att det är bättre! :)

Simma lugnt! :)
/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar