tisdag 17 november 2009

Typiskt..

Plusgrader och regn i några dagar har resulterat i att den lilla snö vi fått är som bortblåst!
Känns såååå tråkigt.. När Angelica Öhman väl bestämt sig att; NU vill jag ha snö!
Ja då blir det såhär.. inte så oväntat kanske?
Jag hade börjat bygga upp min julkänsla så in i norden och jag hoppades verkligen på att det skulle ligga kvar..
Mamma har nog rätt.. Så länge jag kan minnas har hon sagt att den första snön brukar aldrig ligga kvar.. Just i år säger jag bara BAJS!
Och vet ni... mitt städil är också gone with the wind... Så nu ser det ut som fan själv har vart och hälsat på igen, oväntat? Nej...
MEN, det är i alla fall nästan ingen disk, en bra sak i alla fall! :D

Vad ska jag skriva mer.. Jag vet inte..
Får se om det blir spruta mot knirreknorris på onsdag om man kommer i tid.. Jag mamma och Alexander.
Pappa tog förra veckan och Raoul vill också, frågan är om han kan.. men jag hoppas på det i alla fall! :)

Lilleman blir bara duktigare för varje dag! :)
Han rullar runt från rygg till mage, från mage til rygg hela tiden.. han är som en liten torped! :)
Funderar på om man kanske ska lägga ut en film på honom bara för en rolig sak.. vi får se! :)

Nej nu ska jag försöka plocka undan lite.. sen vill jag julpynta! :)
(Ta´t lungt, inte än.. men jag vill! :)

Simma lugnt! :)
/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar