fredag 13 november 2009

Kattfan!

Idag har jag tänkt vara på bra humör! Försöka i alla fall.. det kostar ju ingenting!
Är så less på mig själv!

Håller på att få lilleman att sova en liten stund och sen ska jag se om jag kan fortsätta med vårt GIGANTISKA tvättberg + ta bort kattskit från golven...
Det sistnämnda är tyvärr nått jag får leva med VARJE dag.. kattskit och piss på golven.. WEHEY!
Nej.. tragiskt nog så finns det snart inget annat att göra än att ta bort alla 4 kattungar + mamman.. :/
Mamman pissar i lådan och skiter på golvet! Jävligt nice..
Nu lär hon sina ungar samma sak.. Det är en lögn att försöka få dom rumsrena!
Och nu hör jag nån kraffsa på golvet i hallen IGEN!
UÄÄÄÄÄK!!

Nej nu ska jag ta mig an tvätten medans lilleman tar sitt powernap! :)

Simma lugnt! :)
/a

2 kommentarer:

  1. Vilken otroligt söt bild på lillkillen. Han är ju för underbar! Trist att jag inte sett honom på länge. :(

    Ditt dåliga humör kanske kan bero på hösten. Det är mörkt, kallt, grått och allmänt trist så man blir på tok för trött och deppig. Vi får hoppas på mycket snö så det lyser upp lite i den trista vardagen. :)

    Det där med kattskiten var inte heller någe vidare. Stäng in dem på toan med lådan några timmar...sägs att de ska lära sig gå på lådan då, men jag vet inte om det stämmer. Kanske värt ett försök iaf.

    Kram till dig, bror och lilleman! <3
    Faster Andrietta

    SvaraRadera
  2. hahaha XD känns ju surt att ni ska ta bort katterna :O jag kan se vad jag kan göra. kanske kan få bort dom iaf :P om inte annat skicka meil till djurskyddet så kommer dom och hämtar kisse katterna :) / Sara i Bastuträsk ;)

    SvaraRadera